افزایش ۳۴ درصدی عرضه محصولات فولاد مبارکه

 موفق شدیم در سه‌ماهه اول سال، ۱۵۵ درصد رشد در زمینه تحویل محصول گالوانیزه را رقم بزنیم.

در همین مدت کل محصولات ۲۰ درصد افزایش عرضه نسبت به سال گذشته داشته است که سهم بازار داخل از این محصولات ۲۸ درصد بوده و کاهش صادرات به‌منظور تأمین هرچه بیشتر بازارهای داخل صورت گرفته است.

علت افزایش عرضه محصولات شرکت به بازارهای داخلی تقاضایی بوده که در ماه‌های اخیر در بازار به وجود آمده است.

با توجه به افزایش تقاضا از سوی صنایع خودروسازی فولاد مبارکه سعی کرده با تمام توان محصولات موردنیاز این صنعت را نیز تأمین کند