Weekly analysis

تحلیل میلگرد:  

هفته دوم مرداد بازار با افزایش قیمت شروع شد و در طول هفته ثبات و افزایش قیمت را با هم تجربه کرد.

 بر اساس نمودار قیمت در سایت آهن نت برای میلگرد 8 آجدار A2 ابهر، در هفته گذشته بازار با قیمت 17.800 تومان شروع شد و در آخر هفته با قیمت 17.900 تمام شد.


تحلیل ورق:

در هفته گذشته بازار با افزایش قیمت شروع شد و تا اخر هفته با افزایش قیمت بین 1000 تا 1500 تومانی روبه رو بود. این در حالی بود که در آغازین روز هفته جاری هم دوباره شاهد افزایش قیمت بودیم.

نگاهی میندازیم به نمودار قیمت ها در سایت آهن نت:

برای نمونه ورق 3 میل برش خورده مبارکه، در هفته گذشته  با 25.000 تومان شروع شد و در طول هفته شاهد نوسان اندکی از قیمت بود که در نهایت با قیمت 26.500 تومان به پایان رسید. در هفته سوم مرداد این محصول با قیمت 26.600 شروع به کار کرده است.


تحلیل تیرآهن و هاش:

در هفته گذشته بازار با افزایش قیمت 100.000 تومانی شروع شد و با آن که با نوسانات قیمت همچون کاهش و افزایش  رو به رو بود ولی در نهایت با همان قیمت اولیه شروع، به پایان رسید ولی در هفته جاری بازار با ثبات قیمت شروع شد.

نگاهی میندازیم به نمودار قیمت ها در سایت آهن نت:

برای نمونه تیرآهن12 IPE ذوب آهن 125 کیلویی، در هفته دوم مردادماه  با 1.970.000 تومان شروع شده و اخر هفته با همین قیمت به پایان رسید. در  هفته سوم مرداد هم قیمت با 1.970.000 تومان شروع شد.


تحلیل نبشی و ناودانی:

بازار در هفته دوم مردادماه با کاهش قیمت آغاز شد و این روند سیر ثابتی را تا اخر هفته طی کرد درحالی که در هفته سوم این محصول با کاهش قیمت عرضه شد و روند کاهشی را در طول هفته شاهد هستیم.

نمودار قیمت در سایت اهن نت:  برای نبشی7 گ5 آمده است،  که در هفته گذشته بازار با قیمت 18.850 تومان شروع شد و تا اخر هفته با همین قیمت به پایان رسید. ولی در هفته جاری، بازار با قیمت 18.200 شروع به کار کرد و این روند کاهشی در طول هفته همچنان ادامه دارد.


تحلیل پروفیل:

در هفته دوم مرداد ماه، بازار تقریبا با قیمت ثابتی سپری شد بطوری که این روند یعنی ثبات قیمت در هفته آینده همچنان ادامه دار بوده است فقط در اولین روز هفته شاهد افزایش200 تومانی این محصول بودیم ولی بازار ادامه هفته را با روندی ثابت طی کرد.

نمودار قیمت در سایت اهن نت نشان میدهد، در هفته گذشته قیمت پروفیل چارچوب ساده 6 متری، 27.000 تومان بوده است و تا اخر هفته با همین قیمت ادامه داد ولی در هفته جاری با قیمت 27.200 تومان شروع شد و با همان قیمت تا آخر هفته را سپری کرد.


تحلیل لوله:  

در هفته دوم مرداد ماه، بازار تقریبا با ثبات قیمت شروع کرد ولی با افزایش قیمت در اخر هفته رو به رو شد و در هفته جاری تقریبا با ثبات قیمت مواجه شدیم.

نمودار قیمت در سایت اهن نت برای لوله صنعتی، در هفته گذشته، قیمت 26.400 تومان را نشان میدهد و تا آخر هفته با قیمت 27.450 تمام شد. در هفته جاری بازار با قیمت 27.450 تا  27.800 تومان شروع کرد و در طول هفته بین این دو محدوده سپری شد.


کلمات کلیدی: ورق آجدار، ورق اکسین، ورق مبارکه اصفهان، تیرآهن اصفهان، نبشی فولادی،ورق روغنی، ناودانی اروپایی، پروفیل اصفهان، میلگرد اصفهان، ورق گالوانیزه، هاش ذوب آهن، ورق کاویان